קבינט בכיכר העיר • שרים נגד ליברמן: "לא הציג שום תוכנית למבצע בעזה"

יעקב גפן No Comments on קבינט בכיכר העיר • שרים נגד ליברמן: "לא הציג שום תוכנית למבצע בעזה"

מספר שרים תקפו את שר הביטחון, על רקע אמירותיו "כי הגיע הזמן למבצע צבאי בעזה". "הכל זה סיסמאות ריקות לצרכים פוליטיים" הם אומרים ותוקפים "לא הוצגה שום תוכנית למבצע בעזה". שר הביטחון: "השרים מכירים את התוכניות שהוצגו בכתב ובעל פה"

ליברמן ונתניהו במליאת הכנסת צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת הדיבורים: שרים בקבינט המדיני-ביטחוני דוחים היום (שלישי) את דבריו של שר הביטחון אביגדור ליברמן והביקורת, השרים טוענים כי דבריו על יציאה למצבע בעזה שהוא הכרחי עכשיו, הם סיסמאות ריקות לצרכים פוליטיים ותו לא. השרים חושפים השיחה עם חדשות 10 כי במהלך ישיבת הקבינט ליברמן לא הציג תוכניות למבצע בעזה ולא הייתה הצבעה על כך. שר הביטחון בתגובה: "השרים מכירים את התוכניות שהוצגו בכתב ובעל פה".

אוורית הבחירות שבפתח משפיעה גם על חברי הקבינט שאמורים לנהל את הוויכוחים הרחק מעין הציבור, אך נדמה כי ישיבות הקבינט עברו לכיכר העיר. שרים אומרים היום "כי ראש הממשלה נתניהו הוא מנווט את ישיבות הקבינט על עזה ועושה מה שהוא רוצה.

"לא באמת התקיים דיון ביום ראשון על יציאה למבצע בעזה. נתניהו סיכם בסוף הישיבה ואמר שנמשיך לעקוב". שר אחר אמר לחדשות 10, "כי ליברמן אמר את הדברים בקבינט לפרוטוקול- זה לא רציני".

שר שני בקבינט היה חריף יותר. "ליברמן מבלבל את המוח", אמר השר השני בקבינט. "זה 100 אחוז פוליטיקה. ליברמן לא הציג לקבינט שום תכנית מבצע. לא שם מפות על השולחן. לא רעיון מבצעי. רק אמירות ריקות. אף אחד לא מתייחס לזה. גם לא הצבא".

בלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס והפנו ללשכת שר הביטחון. מלשכת שר הביטחון נמסר בתגובה: "חברי הקבינט מכירים היטב את התכניות, שהוצגו בקבינט באופן מפורט, בכתב ובעל פה".

 

מוקדם יותר היום, שר הפנים וחבר הקבינט אריה דרעי, בראיון לתקשורת אמר, כי ישראל לא צריכה להגרר למלחמה מיותרת בעזה, המצב שם נסבל, הנזק לרכוש קטם ואין נזק בנפש, חייבים להתמקד בזירה הצפונית שהיא חשובה לאין ערוך. ראש הממשלה לא חלוק עליי בנושא ציין דרעי.

השרה מירי רגב בראיון היום אמרה כי מבצע בעזה הוא לא פתרון: "צריך לחזור למדיניות החיסולים ולבצע פגיעה נקודתית. סומכת על רה"מ וגורמי הביטחון שיקבלו את ההחלטה הנכונה"



0 תגובות